Solodeltager

Generel information

“Solodeltager” betyder at du ikke er en del af et hold. (Eller, vi er jo allesammen på samme hold)

Men det betyder at du løber/går “dit eget løb”. Du starter når det passer dig, tilbagelægger den distance der passer dig, på den tid der passer dig.

Hver omgang du tilbagelægger, betyder at vores hovedsponsor donerer et beløb til Børnecancerfonden. Så jo flere omgange du tager, desto flere penge sørger du for til Børnecancerfonden! DET er da en motivation, der vil noget!

Vi har forsøgt at samle de mest almindelige spørgsmål i en FAQ herunder. Men skulle du have spørgsmål der ikke bliver besvaret, så tøv ikke med at kontakte os via kontaktformularen

Praktisk info om eventet

  • Sted: Fælledparken ved Vibenhus Metro

  • Dato: 31. august 2024

  • Tid: Kl 10:00 og 24 timer frem

  • Billettens pris: 175 kr.*

  • Distance: Valgfrit

  • Hastighed: Valgfrit

Hvad får du med i billettens pris?:

  • Startnummer med chip

  • Et særligt finisher armbånd

  • 0,5 liter vand

  • Frugt

  • Professionelt og sikkert event på afmærket rute

  • Underholdning i 24 timer

  • Din egen personlige indsamlingsside

  • God karma

*100% af billettens pris går til at afvikle et fedt event, så vi kan gøre det igen næste år

Hvordan samler du ind til Børnecancerfonden?

Donationerne til Børnecancerfonden kommer ind af 2 kanaler:

  1. Via sponsorater fra de virksomheder der støtter eventet

  2. Via deltagernes personlige indsamlingssider

Eksempelvis bliver der for hver runde du gennemfører, doneret et beløb til Børnecancerfonden fra vores hovedsponsor.

Når du tilmelder dig, får du automatisk din egen personlige indsamlingsside. Denne side kan du dele i dit netværk på Facebook, Linkedin og Instagram. På den måde kan vi samle endnu flere penge ind til Børnecancerfonden. Husk, hver en krone tæller!

Du kan se et eksempel på en personlig indsamling her

Hvor ser jeg mere om selve eventet?

Vi har lavet en side, der beskriver selve eventet her

FAQs

  • Når eventet starter, kan du afhente dit startnummer.

    Derefter starter du på ruten når det passer dig. Det er vigtigt at du starter via startportalen. Herefter følger du den 1 km lange rute, og løber/går så mange runder du orker. Hver gang du krydser målstregen, kan du se at beløbet der bliver doneret til Børnecancerfonden stiger med X kroner.

    Efter hver runde, kan du samle en støtteperle op og tage med på næste omgang. Denne perle symboliserer hver omgang de kræftramte børn tager i deres sygdoms forløb. Og du er med til at bære den i mål! Fantastisk!

    Når du er færdig, forlader du ruten via slutportalen og får et armbånd/halskæde som matcher det antal omgange du har tilbagelagt. Hver gang du kigger på dit armbånd/halskæde, ved du at du har været med til at støtte kræftramte børn

  • Efter hver runde, kan du samle en støtteperle op og tage med på næste omgang. Denne perle symboliserer hver omgang de kræftramte børn tager i deres sygdoms forløb. Og du er med til at bære den i mål! Fantastisk!

    Perlerne du samler undervejs, bliver ved mål lavet til et armbånd/halskæde/lang kæde, som du får med hjem. Et evigt minde om den indsats du har gjort for kræftramte børn

    Du kan læse meget mere om støtteperlerne her

  • Det koster 175 kr. uanset om du tilbagelægger 1 km eller 200 km. Det er ens for alle, og vi er bare glade for at du vil være med

  • Du får:

    • Startnummer med chip

    • 0,5 liter vand

    • Frugt

    • Et armbånd/halskæde med støtteperler som “medalje”

    • Din egen personlige indsamlingsside

    • God karma fordi du er med til at samle penge ind til Børnecancerfonden

  • Når du tilmelder dig, får du tilsendt et link med din egen personlige indsamlingsside.

    På indsamlingssiden, kan du indsætte din egen motivationstekst og billede.

    Alle penge du indsamler via din indsamlingsside går 100% ubeskåret og direkte til Børnecancerfonden.

    Du kan dele din indsamling på Facebook, Instagram, LinkedIn osv.

    Vi har lavet en lille guide der hjælper dig i gang her

  • Det er meget vigtigt for os at være helt åbne og transparente omkring økonomien i Børnecancerløbet.

    Vi har derfor lavet en side der beskriver fordelingen af penge her.

    Vores mål er at indsamle så mange penge til Børnecancerfonden som muligt. Eventet er baseret på frivillighed, og ingen fra FundRacers får løn for det arbejde de ligger i eventet.

    Efter eventet laver vi en opgørelse, og fremlægger et offentligt regnskab og resultat af løbet.

    Alle donationer går 100% direkte og ubeskåret til Børnecancerfonden.

    FundRacers der står bag løbet, har de sidste 10 år arrangeret forskellige initiativer, og har doneret over 2,6 millioner kroner til Børnecancerfonden. Alt sammen 100% ubeskåret.

    Har du nogen spørgsmål til ovenstående, er du meget velkommen til at kontakt bestyrelsesformand i FundRacers:
    Jakob Bay
    Mail: jb@fundracers.dk

  • Dit startnummer og chip til løbet, skal du afhente umiddelbart inden starten. Afhentning af nummer sker i eventområdet på dagen

Mangler du nogen info?

Vi opdaterer løbende siden med mere information! Tøv ikke med at kontakte os hvis du mangler svar på noget. Vi svarer dig hurtigst muligt og opdaterer hjemmesiden